O abordare fascinantă a Simbolurilor Sacre din perspectiva evoluţiei lor
vizează identităţile acestora. Sub aspect cultural, problematica a fost
lămurită în mare parte; dar aici, pe noi nu ne interesează forma
exterioară (cum este reprezentat un simbol), ci Puterea pe care o are.
Pentru continuitate am să rămân tot în zona simbolurilor sacre din armată,
de data aceasta folosindu-mă de un exemplu din esoterismul strămoşilor noştri.
Imaginea Cavalerui Trac -un călăreţ
singuratic pe un cal - face parte cu certitudine din Misterele traco-geţilor,
ascunzând un cult secret) din sferele esoterice ale armatei. Provine din perioada de trecere de la
reforma Orfeică la cea Zamolxiană. Autoritatea Supremă pe pământ a
geto-dacilor se bicefalizează, de la Supremul Preot-Rege (Orfeu şi, încă, Zamolxes)
la autoritatea regală separat de cea sacerdotală (Decebal - Deceneu).
În
acest context, preoţii războinici "depozitează" o parte a
"obiectelor sacre" (mai ales ritualuri şi formule magice),
într-un spaţiu sacru de spiritualitate care să nu fie subordonat autorităţii
sacerdotale sau regale; ci în ideea protejării unităţii armate care să se
autodetermine esoteric independent de Magia Regalităţii şi Magiei Scerdotale
din acea perioadă.
Puterea
Simbolului Sacru Cavalerul Trac,
provine, pe deoparte, de la Zeul suprem al traco-geţilor, Dionisos (Osiris al egiptenilor, sau Dumnezeul Tată la creştini).
Pe această linie, în Puterea Simbolului a fost pusă
"Lumina Necruţătoare" a Tatălui, prin Focul Kundalini ridicat ca
Sabie care nu cruţă pe nimeni şi nimic din tot ce e împotrivă. Puterea
nu trecea prin Chakra Iubirii, deoarece ritualurile şi formulele magice din
spatele Simbolului (unele păstrate până târziu în "Căluşarii"), vizau
cu stricteţe apărarea cultului secret al armatei geto-dacice şi confereau
disciplină, respectiv, putere esoterică în lupte.
Pe de altă parte, "calul"
din acelaşi Simbol al Călăreţului Trac, nu reprezintă numai elita armatei
(formată din călăreţi proveniţi din aristocraţia geto-dacică) ci şi preluarea
unor Mistere arabe împreună cu importul cailor în acest spaţiu.
Înstăpânirea
peste Puterile esoterice legate de Misterele arabe vizând calul de luptă, se
realiza prin sacrificii umane. Simbolul Cavalerului Trac a fost, iniţial,
Poarta de intrare în spaţiul esoteric, Puterea acestuia izvorând din
Autoritatea Tatălui, prin "Lumina Necruţătoare", iar Cavaleria îşi
asigura controlul esoteric asupra cailor de război prin sacrificii umane.
În perioada când bicefalia esoterică pregătea terenul pentru înfăptuirea
terestră (respectiv, despărţirea regalităţii de sacerdoţiu), apare o mişcare
esoterică, aparent dezidentă procesului de bicefalizare. În fapt, era problematica
teologică a rolului viitor al Femeii-Preotese. Timpurile profeţeau deja
reformele religioase mondiale (din India, Asia, Europa), cu diminuarea
importanţei teologice a Femeii-Preotese
şi eliminarea ei din esoterismul sacerdotal, aşa cum s-a şi întâmplat.
Cuplu
sacru Osiris - Isis şi Dumnezeirea lui Horus ca alt Osiris - în Egipt, sau
Dumnezeu - Slava lui Dumnezeu cu Dumnezeirea lui Iisus ca Dumnezeu Fiul - în
creştinism, îşi avea corespondenţe şi în zona traco-getică.
Preotesele trace (omoloage ale preoteselor lui Iisis), sânzienele de mai târziu, aveau să
îşi găsească refugiu în esoterismul secret al armatei geto-dacice, cultul Cavalerului Trac adoptându-le cu tot
cu ritualuri.
Astfel,
Simbolul evoluează. Imaginea exterioara
reprezintă, pentru o scurta perioadă: Un cavaler călare şi o femeie.
(Femeia, fie duce calul de căpăstru, fie este pe şa alături de călăreţ)
În ultima etapă, este reconstituită (ceea ce în Egipt reprezintă Unitatea
Puterii Trinitare: Osiris-Isis-Horus, iar în creştinism: Dumnezeu Tatăl -
Dumnezeu Fiul şi Sfântul Duh), adică, Trinitatea secretă a Geto-dacilor,
reprezentată, ca imagine, prin "Doi
Călăreţi şi o Femeie", despre care avem doar o singură referire
scrisă: "Domnii şi Doamna
nostră", ceea ce în traducere esoterică înseamnă, "Stăpânii şi Stăpâna noastră"
- ca sens de divinităţi supreme.
Simbolul Sacru s-a numit "Cavalerii
Danubieni" şi este acelaşi Simbol al Cavalerului Trac, rămas al cultului
secret al armatei geto-dacice, cu acceptarea preoteselor si renunţarea la
sacrificiul uman, de această data, Puterea
trecând şi prin Chakra Iubirii, prin ritualurile aduse de preotese.
În acest fel, preotesele trace ar fi fost
salvate, "strecurate" în secret după reformele religioase ce aveau să
vină. Din păcate, cucerirea Daciei de către romani, a condus la distrugerea
aproape a tuturor templelor autohtone. Nici masoneria armatei nu a putut
rezista, Cavalerul Trac - Cavalerii Danubieni, se vor rediviza, preotesele
refugiindu-se în munţi şi văi împădurite (vestigii ale ritualurilor s-au mai
păstrat o vreme prin sânziene), iar preoţii războinici au lăsat, ca vestigii,
ritualurile din Căluşari.
Cel
care a reușit să cucerească și să ia ,,bogățiile” Daciei a fost inițiatul
Traian. A cerut sprijinul Zeității Romei promițând și ocrotire zeității acestui ținut. Doar așa a reușit. Știu, se spune
că două preotese au ,,trădat”. Ele au dus mai departe Cultul Semelei –despre care voi scrie mai încolo.
Iată, deci, cum poate evolua un simbol: de la Cavalerul Trac la Cavalerii
Danubieni. Simbolul, a păstrat "Lumina Necruţătoare", a renunţat la
sacrificiile umane şi a adoptat ritualurile preoteselor sacre, dobândind o
Putere similară cu cea a Trinităţii creştine.
Prin urmare, trebuie să facem deosebire între
evoluţia unui simbol şi evoluţia
unui cult. Un cult, sau o structura de tip masonic, sau oricare
altul, poate avea, pe perioade de timp, mai multe simboluri de intrare în
esoterismul propriu. Putem spune că Ordinul Mihai Viteazu este un urmaş
testamentar al masoneriei geto-dacice, dar simbolurile actuale nu mai sunt cele
ale evoluţiei Cavalerului Trac în Cavalerii Danubieni. Aceste simboluri pot
sau nu să fie ...actualizate în aceste timpuri de cei care au acces la Casa
proprie.
Simboluri
geto-trace
Circulă o falsă legendă cum că universul tracic ar fi mai sărac în simbolistică decât alte spaţii europene sau orientale. În fapt, izvoarele arheologice sunt la fel de sărace în toate părţile lumii, de la Sumer la Muntele Găina. Diferenţa între noi şi alţii se referă mai ales la scrierile şi interpretările ulterioare, ceea ce crează eronata imagine că leagănele civilizaţiei ar fi cu totul în altă parte, nicidecum şi pe aceste meleguri, acum româneşti. Din păcate şi contribuţia autohtonă a adus mult rău - "autorii", cu bune intenţii desigur, reuşind să "bată câmpii" mai abitir ca Spânul din povestea lui Harap Alb.
Circulă o falsă legendă cum că universul tracic ar fi mai sărac în simbolistică decât alte spaţii europene sau orientale. În fapt, izvoarele arheologice sunt la fel de sărace în toate părţile lumii, de la Sumer la Muntele Găina. Diferenţa între noi şi alţii se referă mai ales la scrierile şi interpretările ulterioare, ceea ce crează eronata imagine că leagănele civilizaţiei ar fi cu totul în altă parte, nicidecum şi pe aceste meleguri, acum româneşti. Din păcate şi contribuţia autohtonă a adus mult rău - "autorii", cu bune intenţii desigur, reuşind să "bată câmpii" mai abitir ca Spânul din povestea lui Harap Alb.
Fără să luăm în considerare poveștille cu
extratereştrii (nu că aceştia nu ar fi putut participa la un party cu sânzienele
noastre, cert mai sexy şi mai iniţiate decât egiptenele preotese din
templele lui Isis, dar ei îşi aveau simbolurile lor,
taine de păstrat în secret mai abitir ca verginitatea Ilenei
Cosânzene aflată în "vizită" obligatorie la Zmeul Zmeilor, aşa că,
dumnealor, extratereştrii, dacă au venit pe la noi, posibil că au ciocnit
eventual un pahar de zaibăr cu preoţii şi preotesele noastre, nicidecum nu
le-au vândut secrete).
Lăsând la o parte aberaţiile este de
subliniat că şi vocile autorizate româneşti (că dacă noi nu vorbim de noi, alţii
nici atât) au luat-o pe arătură deseori, "îmbrăcând" forţat Simboluri
autohtone în haine străine. Simptomatic este şi exemplul cu Harap Alb şi căluţul
lui, despre care se zice, desigur în neaoşa noastră românească limbă, cum
că cele TREI LOVITURI din poveste nu ar fi altceva decât "bobârnace"
esoterice menite a "trezi" PUNCTELE CHAKRALE, ale calului? sau
ale Fătului cel Frumuşel? se lasă un pic de ambiguitate cum dă bine
oricărui autor de popularizat esoterisme. Aici greşesc - până acum,
autorii autohtoni - nu străinii, mult mai serioşi în
abordări, care ştiu că nimic nu poate fi suspendat, totul este obligatoriu să
facă parte dintr-un sistem esoterico-simbolic.
HARAP
ALB
În
poveste amintită, vorbindu-se despre CAL, Simbolul, face parte obligatoriu din
ansamblul simbolistic al Cavalerului Trac, că doar Harap Alb la luptă a pornit
când şi-a ales Calul şi nu la însurătoare (a venit şi "nunta",
dar mai târziu, după Iniţiere).
Preotul
- cu numele de "harap alb" în poveste, a acţionat asupra
Simbolului (asupra calului răpciugos) de TREI ORI, cum ar zice
creştinul, "ÎN NUMELE TATĂULUI, AL FIULUI ŞI AL SFÎNTULUI
DUH", fiind vorba de Trinitate. La început, abordarea Simbolului s-a
făcut (în intenţie) prin procedura Preoteasă, deşi era vorba de un Preot
(o să arăt mai târziu şi de ce a fost aleasă procedura nepotrivită).
Harap
Alb a respins Simbolul (calul răpciugos), ceea ce hermeneutic se
"traduce" că a considerat Simbolul de aceiaşi natură monadică cu
Preotul: două Monade se resping, nu sunt contrarii. După cele trei respingeri,
a acceptat Diada Simbolului, şi a "hrănit-o cu jăratic", i-a
"fecundat" Puterea. În poveste, Calul a
devenit "năzdrăvan".
Decodat, asta înseamnă că după
"fecundarea cu jăratec" Simbolul a intrat în perioada "gestaţiei",
acceptând acţiunea Preotului asupra sa. (Am spus înainte că Simbolurile Sacre
sunt vii, deci au şi capacitatea de a simţi, iar "ameţeala" calului
lovit de Harap Alb, tocmai despre acest lucru "vorbeşte",
demonstrându-se astfel că s-a lucrat pe un Simbol Sacru şi nu pe unul
Profan).
În
ultima etapă a ritualului, Simbolul "naşte" Preotul NOU: - Calul,
deja năzdrăvan îl ia în cârcă pe Harap Alb şi îl ridică la cer tot de trei ori
(Îl "scufundă", ca pe botezat în apă sfinţită, de trei ori
în Puterile Cereşti) Şi de aici începe Drumul lui Harap Alb.
Este
de semnalat un lucru foarte important: Abordarea iniţială a Simbolului, eronat
prin metoda Preoteasă, nu a rămas fără urmări, apariţia Spânului fiind tocmai
"mutantul" de care aminteam la "Realizarea Simbolurilor".
Spânul este doar un alter ego al lui Harap Alb, deoarece intenţionalitatea nu a
fost dusă până la capăt. Din care pricină, dominarea Spânului asupra lui Harap
Alb nu este definitivă.
În
Drumul său, Preotul - Harap Alb, se întâlneşte, printre altele, cu Regina
Albinelor, pe care o salvează, iar aceasta îi promite ajutorul. În majoritatea Panteoanelor popoarelor vechi găsim situaţii asemănătoare, de
animale, păsări, sau insecte vorbitoare, venind în ajutorul eroilor, dar numai
în Panteonul românesc s-au păstrat sensurile iniţiale, esoterice. Regina
Albinelor îl ajută, la momentul potrivit, să facă diferenţa între FALS ŞI
AUTENTIC, deci este vorba de o PUTERE MAGICĂ prin care se poate realiza
această diferenţiere dintre FALS ŞI AUTENTIC. Nu voi decoda toata
povestea, elementele de până acum sunt suficiente pentru demonstraţia care
urmează.
În Panteonul evreilor, sau al egiptenilor, simbolistica este o îmbinarea bine
lucrată, între atemporal şi intrarea atemporalului în timp, în
istorie. "Legendele" despre Regele Solomon, la evrei, sau despre
Nefertiti, la egipteni, au şi coordonate istorice, se petrec în timpuri exact
datate, de unde rezultă şi neta lor valoare superioară faţă de "Legendele
Olimpului" grecesc, în totalitate lor prelucrate şi atemporalizate.
Succesul la profani al Legendelor Olimpului a fost un rău exemplu pentru
mai toţi autorii de popularizare a esoterismului, indiferent de factura şi
domeniul abordat. Nu găseşti autor care să nu-şi prezinte "marfa"
esoterică, atemporal. Din care cauză, în afara succesului comercial, valoarea
acestora este, de cele mai multe ori, îndoielnică, cel mult, culturală,
filosofică sau literară, dar foarte puţin, aşa cum se doreşte a fi,
esoterică. Dacă nu ştii în ce condiţii şi în care timp istoric s-a
folosit un Simbol sau altul, nu ai cum să te "apropii corect"
de acel Simbol.
Poveştile româneşti, din păcate, au fost abordate după moda de succes a
atemporalităţii, şi prin asta, autorii autohtoni au substituit, din start,
Panteonul românesc la unul de tip grecesc, situându-se astfel, în inferioritate
valorico-esoterică, faţă de evrei sau egipteni.
Nu este suficient să te baţi cu
cărămida pe piept că tu, român creştin, ai "Valoare" esoterică,
trebuie să şi o demonstrezi, dar iniţiaţii români contemporani, (cât şi
cei care se pretind a fi iniţiaţi), cad în aceeaşi greşeală: nu apelează la
istoricii de valoare (pentru că au apărut şi aceştia şi nici la metodologia
hermeneuticii însuşită cât de cât temeinic.
Dar,
să ne reîntoarcem la povestea lui Harap Alb.
Tentativa de a folosi Procedeul - Preoteasă de către un
Preot, nu se putea întâmpla decât într-o perioada post-zamolxiană,
când Cultul Cavalerului Trac din armată primeşte în cadrul său preotesele
trace, Simbolul pregătindu-se să evolueze spre Cavalerii Danubieni.
O asemenea "erezie" se
putea înfăptui numai departe de biserica oficială, în cadrul masoneriei de care
am vorbit deja (fenomene asemănătoare s-au întâmplat în toate religiile lumii
vechi sau noi).
Spaţiu istoric post-zamolxian poate fi încadrat sub aspect religios, undeva
înaintea lui Deceneu, iar conjuctura istorică, dar şi cea esoterică, se
cunoaşte. Caius Marius ( a făcut parte din gruparea care l-a
lansat pe Cezar, el înfăptuieşte reforma armatei romane, atât pe plan strategic
cât şi pe plan esoteric - am arătat deja acest lucru).
Opozanții politici ai lui Cezar îl aleg ca lider pe Antonius şi datorită legăturilor sale cu
Egiptul Cleopatrei. Alianţa a dorit să construiască un pol de putere,
altul decât cel pe care se baza Cezar, în calcule intrând şi spaţiu geto-dacic.
Prin urmare, pe vremea lui Cezar, a fost vorba tot de o luptă pentru
putere în cadrul Imperiului Roman, alianţa Antonius, Cleopatra şi regalitatea
traco-getă constituindu-se într-un pol de putere.
Contribuţia
regalităţii traco-getă, pe vremea regelui Cotiso, trebuia să se materializeze
prin cumpărarea unei armate de mercenari plătiţi cu aur autohton (şi monedă
romană, după regulile de joc ale acelor vremuri). Regina Cleopatra nu putea fi
sigură că armata de mercenari ce urma să fie cumpărată de regalitatea
traco-getă, în loc să fie folosită de alianţă împotriva lui Cezar, nu va
contribui la întărirea regalităţii traco-getică, care se putea constitui uşor în
arbitru al luptei pentru putere dintre partidul lui Antonius cu partidul lui
Cezar. Reginei Cleopatra îi trebuiau garanţii. Ce garanţie putea fi oferită în
aceea perioadă a triumfului esoterismului lui Marius Caius care a
reformat armata, alta decât tot pe tărâm esoteric militar.
Cu
siguranţă, în "laboratorul" magic, neoficial, al masoneriei
armate corespunzătoare cultului Cavalerului Trac, putea să se experimenteze o
asemenea "armă" , profitându-se şi de conjunctura favorabilă a
intrării în Cult a preoteselor trace.
"Arma" esoterică, după cum o
demonstrează povestea lui Harap Alb, a fost un soi de CAL TROIAN. Abordându-se
SIMBOLUL SACRU al CALULUI de LUPTĂ cu o metodă eronată, rezultantul nu
putea fi decât un "mutant", uşor de dominat-învins pe tărâm magic,
dar, după cum arată informaţiile din poveste, "mutantul", Spân era
activ vremelnic, dar asta nu mai avea de unde să ştie
"inamicul" şi se trezea cu ditamai Harap Alb în carne, oase şi
deplinătatea puterilor sale magice. Cu puţin efort documentar,
aş putea să localizez poveste a lui Harap Alb exact când s-a produs
evenimentul istoric (cu o marjă de eroare de plus minus trei ani)
Aceasta se decodifică cam aşa:
După experimentarea cu succes a "armei secrete" de tip Cal Troian în
laboratoarele magice a cultului Cavalerului Trac, un preot războinic, care şi-a
însuşit iniţierea în arma secretă, este însărcinat cu o misiune de tip ambasador
la Regina Cleopatra, în ideea de a preda secretul armei (de a o iniţia pe
Cleopatra) pentru ca aceasta să fie sigură că alianţa va funcţiona. Numele
acestui preot, a fost cunoscut cu siguranţă ca Egipteanul Trac datorită vastelor sale cunoştiinţe în
egiptologie (ajuns ulterior Harap
Alb, sau negrul alb) Dar cum nici membrii Cultului Cavalerului Trac
nu aveau deplină încredere în Cleopatra, Egipteanul Trac a apelat la Regina
Amazoanelor din acest spaţiu, numite de Herodot, "Albinuţe" pentru a se iniţia în Magia DEOSEBIRII FALSULUI DE
AUTENTIC .
În
niciun Panteon nu se vorbeşte despre această Putere a
amazoanelor
În schimbul iniţierii la amazoane, Egipteanul Trac a fost împuternicit să le ofere Albinuţelor
protecţia (salvarea) în cazul cotropirii teritoriului lor de către romani.
Cum
s-au aşteptat strategii Cultului Cavalerul Trac, Cleopatra, iniţial, s-a
prezentat la negocieri cu Egipteanul Trac într-o postură falsă, dar magia
albinuţelor au desconspirat-o şi ea a fost nevoită să negocieze sub adevărata
ei înfăţişare - intenţionalitate. După care s-a produs "nunta",
parafarea alianţei cu Egiptul, respectiv cu Antonius. Misiunea a
reuşit, iar ambasadorul Egipteanul Trac a fost privit erou în cercurile
masonice ale Cultului Cavalerul Trac. Această mică bucăţică din istoria
secretă a traco - geţilor, respectiv, misiunea Egipteanului Trac, a fost
transmisă prin timpuri ca orice poveste a unui erou naţional, pentru a ajunge,
în final, Povestea lui Harap Alb, care ascunde în ea cel puţin două
Simboluri esoterice: cel al armei secrete
şi al deosebirii falsului de autentic.
Acesta este drumul descoperirii Simbolurilor Vii, şi nu cel al amalgamării
atemporale preluate, de cele mai multe ori la întâmplare, din toate
religiile şi cultele lumii așa cum ne sunt ,,arătate” pentru a ne zăpăci puterea
înțelegerii.
Moştenitorii
Crucii Trace
"Spune-mi cine eşti, ca să-ţi spun
peste ce Simboluri Sacre eşti Stăpân", ar trebui să fie o formulă de
recunoaştere a unei identităţi esoterice. Iar preumblarea pe la Simboluri
"străine" ar trebui să se facă, obligatoriu, după cele trei regulile străvechi:
-
Cere sprijin zeului tău în lupta cu Puterea
care apără un simbol sacru peste care nu eşti stăpân şi dacă ai sprijinul
lui, vei dobândi acel simbol, biruind Puterea care îl apără!
-
Cere bunăvoinţa zeului care a produs revelaţia
acelui simbol şi dacă o obţii, vei primii şi Puterea care să învingă
Puterea ce apără acel simbol.
- Întotdeauna
când foloseşti ca Stapân un Simbol Străin, dar dobândit, dă
"zeciuala" cuvenită zeului care te-a ajutat să obţii
proprietatea asupra acelui simbol.
La acestea, eu aş mai adăuga una, foarte necesară în contemporaneitatea noastră
bulversată:
Nu uita de simbolurile moştenite prin sânge!
Așa că am să povestesc acum despre un Simbol Sacru, pe care
l-am moştenit ca neam, dar despre care nimeni nu vorbeşte nimic. Nu s-a
pierdut, pentru că simbolurile nu se pot pierde! Nu a fost uitat, pentru că
sângele nu uită! Un simbol sacru pus la păstrare pentru vremurile
potrivite.
Este
vorba de Crucea
Tracă
Nu
am să arăt "desenul" simbolului şi nici nu am să spun nimic
despre Puterea
lui, dar este Poarta de intrare în Magia Strămoşilor noştri. Am
să aduc doar informaţii hermeneutice despre existenţa acesteia.
PAN
CÂNTÃ
Sunt
singur si sunt plin de scai.
Am stãpânit cândva un cer de stele
si lumilor
eu le cântam din nai.
Nimicul îsi încoardã struna.
Azi nu strãbate'n grota mea
nici un strãin,
doar salamandrele pestrite vin
si câteodatã:
Luna.
Am stãpânit cândva un cer de stele
si lumilor
eu le cântam din nai.
Nimicul îsi încoardã struna.
Azi nu strãbate'n grota mea
nici un strãin,
doar salamandrele pestrite vin
si câteodatã:
Luna.
Nu
întâmplător am început cu versurile esotericului filosof Lucian
Blaga. Simbolurile poetice, atunci când sunt autentice, se delimitează de
simbolisticul culturii (deşi îl înglobează) spre a face o tainică legătură cu
Simbolurile Sacre. De fapt arta autentică este puntea dintre divinitate şi
profan. Este şi cazul poetului Lucian Blaga.
Zeul Pan, "înfiat" de greci în
legendele lor, face parte fără echivoc din Panteonul trac, ca însoţitor al lui
Dionisos. Semnele hermeneutice, deşi neclare în acest caz, dezvăluie, totuşi, esenţialul.
Pregătitor al religiei orfeice, nu poate fi pus sub semnul întrebării
faptul că Regele - Preot (ajuns ulterior zeificat) Orfeu şi-a dobândit Simbolurile Sacre relevate de Zeul Pan. Un zeu
al Muzicii, al Sunetelor Matematicii Sacre. Şi dacă Dionisos, ca Zeitate Supremă, are Puterea Cuvântului, a Verbului
Creator, Zeul
Pan are Puterea Adverbului, a "vibraţiei ca imagine statică"
.
Zeul Pan face posibilă legătura (atracţia) dintre Mişcare şi
Nemişcare, dintre Cruce şi Cerc, dintre bărbat şi femeie. Prin Muzica lui
(ritualurile), vibraţia s-a făcut Matematică Sacră (Număr şi Geometrie) Şi tot
ceea ce este situat Dincolo de Bing-Bang (în afara timpului,
spaţiului şi mişcării) a putut avea formă spaţială fixă şi expresie numerică,
prin Muzica Sacră a Zeului Pan.
Semnul imaginii sale, cu copită de ţap, trimite clar, nu la interpretarea
satanică - cum uneori i se atribuie, fiind demonizat cu sadică plăcere de mulţi
iniţiaţi care i-au presimţit Puterea ), ci o trimitere la arhetipul
crucii, "desenat" de animale cu copită - toate fiind
considerate sacre din acest motiv.
D. Paciurea - Zeul Pan
Ritualul Crucii Trace,
ca Simbol Sacru al Zeului Pan, transformă vibraţia materială în nematerial unind Puterea
Minţii cu Puterea Inimii şi Lumea de Dincolo cu Lumea de Aici. Cei
care, prin puterea sângelui, aud muzică privind o pictură şi când ascultă
muzică văd imagini, sunt urmaşii Zeului Pan.
Profeţind viitorul,
preotesele Mamei Semele, viitoarele
sânziene, "se ascund" în cultul masonic al Cavalerului Trac ridicând Puterea Simbolului la rangul
Cavalerilor Danubieni, iar strategul Zamolxes, după o misiune esoterică la
Iniţiaţii Cybelei, se decide să încline balanţa conflictului dintre greci
(rămaşi posesori ai Puterii Faraonului după războiul troian) şi persani.
Altui inițiat, Pitagora, Zamolxes îi
încredinţează o parte a secretelor de stăpânire a Puterii Liberului
Arbitru. Cu Pitagora începe perioada de glorie esoterică a grecilor.
Aristotel, ca discipol, preia de la Pitagora aceste secrete şi, în conformitate cu
planul secret a lui Zamolxes îşi oferă serviciile mai multor case regale aflate
în conflict cu Persia. Între altele, Aristotel este Învăţătorul lui Alexandru
cel Mare, pe care îl iniţiază în Tainele
Împărăţiei lui Dumnezeu pe Pământ, Împărăţie începută de Iisis.
Sfătuit
de Aristotel şi aplicand Logica Sacră a Naturalului în strategiile de război, Alexandru cel Mare îi alungă pe perşi din
Egipt, unde este primit ca Eliberator. Foloseşte Puterea Scarabeul Sacru al lui Tye şi reinstaurează ritualic Puterea
Faraonului în Egipt, preluând această putere ca Faraon. Din acel moment,
Dinastia lui Alexandru cel Mare va da faraoni pe Tronul Egiptului, iar Grecia
cunoaşte o ascensiune uimitoare, atât ca imperiu terestru cât şi în plan
esoteric. Evenimentele se petrec între anii 580 - 320 Î HR.
(Învățături primite de la MAG)
(Învățături primite de la MAG)
Au trecut zile, luni, ani decând Povestea Impărăției mi-a fost creionată de Puterea dintr-un om, sau mag modern ,,adaptat zilelor noastre”. neștiut, înfiorător în gingășia sufletească, mi-a dăruit Abisul. A venit timpul să îi mai mulțumesc încă odată!
RăspundețiȘtergereIstoria noastră e ca abisul în care te privești lung.iar el îți întoarce privirea (Nietzche).
Profunzimea sufletului din fiecare va recunoaște câte ceva din cele scrise. O altfel de istorie, dar care există și acum iar cei care o cunosc sigur că o vor ,,necunoscută”.